4 Ekim 2016 Salı

Mezardan Uyanan - Jeaniene Frost YORUM




 Çok sevdiğin bir seriyi bitirmek ve o dünyaya veda etmek benim için çok zor bir durum iken bu biten seri favori serimse veda daha da zor oluyor. Kediciğe ve arkadaşlarını çok özleyeceğim.


 Önceki iki kitabın ne kadar durağan olduğunu düşünürsek ilk kitaplardaki gibi heyecanı bol bir kitaptı. Bol bol Ian olması sebebiyle oldukça eğlenceli ve gülmeden duramadığım yerler oldukça fazlaydı. Giriş biraz durağan olsa da bir süre sonra heyecanlı olmaya başladı. Özellikle son sayfalara doğru - Okuyanlar neresi olduğunu hemen anlamıştır- duygu patlaması yaşadım. Yazarımız mükemmel bir şekilde anlatmış bu dediğim kısmı. 

 Benim sevmediğim ve rahatsız olduğum sadece bir şey vardı. Veda kısmı! Çok aceleye gelmiş gibiydi. Yani veda kısmında bir şeyler eksikti. Tamam Vlad için ayrı bir seri olabilir ama o son kısımda Vlad'ın olmaması saçmalığın daniskası! 

 Genel anlamda baktığımda son kitaplarında okurken sıkılsam bile sevdiğim bir seriye veda etmem oldukça zor oldu. Ara ara dönüp okuyacağım, kitaplığımda olduğu için mutlu olacağım bir seri.


- Vlad'ın serisi dört kitap ile final yaptı ama ülkemizde sadece ilk kitabı çıktı.

- Benim gibi Ian hayranı olanlara müjde! Yazarımız Ian için bir seri yazmayı planlıyor. Keşke bizim ülkemizde çıksa ama ama çıkacağını pek sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder