3 Mayıs 2016 Salı

Merhabalar!

 Aslında pek yabancısı olmadığım bir ortama tekrardan giriş yapıyorum.  Bir daha ala geri dönmem deyip duruyordum. Zaten bu hayatta bir şey biliyorsam o da kesinlikle büyük konuşmamak gerektiğidir.

  Daha önce Kitap Aşığı adında bir blogum vardı. Tam dört sene boyunca emek vermiştim. Başlarda blogumla ilgilenmek beni çok mutlu ediyordu.İlk zamanlarda hobim olan şey zamanla hayatımın bir parçası olmuştu. Kitap okudukça blogda paylaşım yapıyordum.Zamanla bu durum beni tam anlamıyla tatmin etmemeye başladı ve video çekmeye başladım. Takipçilerden çok güzel tepkiler alıyordum.Zaten blogu açarken tek amacım okuduğum kitap hakkında başka insanlarla sohbet edebilmekti ki bunu başarmıştım.

  Her şey güzel giderken artık eskisi gibi kitap okuyamadığımı fark ettim. Artık video ve blog bana işkence gibi geliyordu. Çünkü okuyamıyordum - ki bu durumum  sene dürdü. İlk sene zor da olsa bloga devam ettim ama sonrasında hiç kitap okuyamaz hale geldim. Bende blogu kapattım.

 Yazının başında da dediğim gibi artık blog olayına dönmeyi düşünmüyordum ama artık kitap okuyabiliyorum. Kitap okuyunca onun hakkında bir şeyler karalamaya o kadar çok alışmışım ki şu anda büyük eksiklik hissetmeye başladım. Hem bazı şeylere sıfırdan başlamak iyi olur diye düşündüm ve " Gökyüzünü Okumak" ile sizlere tekrardan merhaba ediyorum

Önümüzdeki yazılarda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder