22 Haziran 2016 Çarşamba

Fi -Yarım Bıraktım


 Aslında büyük heveslerle başlamıştım. Her yerde o kadar çok övülüyordu ki dayanamayıp aldım. Normalde bir şey fazla övülürse ondan uzak durmaya çalışırım. Çünkü övülen bir şeyi insanlar ya övme ihtiyacı hissediyor ya da övüldüğü için onlara da güzel geliyor.  

İlk başta çok ilgi çekici gelmişti.Okumaya başlar başlamaz oldukça güzel bir kitap beni bekliyor demiştim. Yarısına gelince bırakmaya karar verdim.Neden mi? Çünkü ilk başta ilgi çekici gelen anlatım okudukça yapay bir hal gibi görünmeye başladı. En önemlisi de betimlemeler! kitap güzel bir akışta ilerlerken tuhaf bir betimleme sıkıştırılıyor araya ve durum kalıyorum. Hikayeden koparak "Bu ne yaa?" diye donup kalıyordum.

Sevenlerine saygım sonsuz ama benim için ciddi hayal kırklığı olan bir kitap oldu.

2 yorum:

  1. Seni tekrar buralarda görmek beni çok mutlu etti. Umarım her şey istediğin gibi olur. İzlediğim ilk youtuber sendin. Videolarını da çok özledim umarım kısa zamanda videolarına da geri dönersin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkür ederim. :)Videolara dönmeyi düşünmüyorum.

      Sil